Lekce cvičení s Eliškou Servusovou

Bez pohybu není život. Hýbejte se s Eliškou a žijte!

Rozvrh cvičení

Pondělí

  • Pilates Dynamic  
  •  18:30 - 19:30
  • Knínice 164 / KD

Úterý

  • jumpES  s posilkem   
  •  18:30 - 19:30
  • Knínice 164

Středa

  • Pilates Dynamic   
  •  18:30 - 19:30  
  • Svitávka sportovní hala

Čtvrtek / Pátek

  • jumpES  s posilkem      
  • 18:00 - 19:00
  • Knínice 164

Rezervace

Na cvičení se můžete objednat na e-mailu eliska.servus@seznam.cz nebo telefonu 730 956 542.

Nebo se rovnou můžete zapsat do tabulky pro trampolíny a pilates  zde .

K dispozici je také zápis na pilates Svitávka zde.

Trampolíny s posilováním

Trampolínky mají za cíl zvýšit fyzickou zdatnost, sílu, rychlost, odolnost, vitalitu. Používají se také jako příjemný a zábavný způsob ke snížení tělesné hmotnosti. Poskytují relaxaci, uvolnění, rekondici a čas k odpočinku od práce a stresu. 
 Při pravidelném provozování trampolínek (2 - 4x týdně) jsou výsledky nejen viditelné.  Je to také proto, že při 60 minutách cvičení na trampolínkách spálíte 550 - 650 kcal, což je zhruba 2 krát více než spálíte při běžném tréninku. Při tom šetříte svoje klouby - vyhýbáte se nárazům na tvrdý povrch. 
Aerobní zátěž, která vzniká jako důsledek cvičení na trampolínkách, pomáhá rozvoji plic a jejich optimální kapacitě a následně pomáhá zlepšit cirkulaci krve a prokrvení celého tělního aparátu, což má pozitivní dopad na funkce všech životně důležitých orgánů a tkání v našem těle. 
Dalším pozitivním následkem aerobní činnosti je ztráta tuků díky tomu, že tělo čerpá energii ze zásobáren energií (tuků) v lidském těle po té, co spotřebuje všechnu neuloženou v podobě sacharidů (tj. cca po 40 minutách aerobní činnosti) tzn: HUBNEME
Při trampolínkách se jako součást tělního metabolismu zapojují sekreční žlázy a prostřednictvím potních žláz vylučují z těla přebytečné a škodlivé látky. Jinými slovy - pročisťujeme se přirozeným způsobem.
Nám nejpříjemnějším důsledkem cyklické činnosti je vyplavení endorfinů, které způsobí příjemný pocit uvolnění, pohody, štěstí a spokojenosti tzv. euforie.

Body form

Cvičení s vlastní vahou je skvělým způsobem, jak začít efektivně a hlavně bezpečně posilovat naše svaly a zároveň efektivně rýsovat naši postavu.  Při cvičení s vlastní váhou se zejména začátečníci snadno naučí soustředit se na správné provedení cviků i dýchání, což je pro další posilování nebo cvičení nesporná výhoda. Navíc díky cvičení s vlastní váhou snadno posílíte jádro těla tzv. core. Cvičení s vlastní váhou také plně reflektuje skutečné zátěže vašeho těla, ke kterým v životě může docházet a díky tomu nepřetížíte tak snadno žádnou část těla.
Výhodou cvičení s vlastní váhou je, že za 50 minut cvičení spálíte až 400 kcal.
Chceme-li vidět nějaké výsledky, měli bychom cvičit alespoň třikrát týdně. Snažíme se být ve fázi spalování tuků.    
Cvičební pomůcky: zapoužití těchto pomůcek naše tělo pracuje efektivněji, naučí tě držet rovnováhu a tím posilnit všechny vnitřní svaly, o kterých ani nevíš, že je máš. 
 Velký míč (gymball) ,   malý míč (overball) , činky, posilovací gumy - malé gumičky , tlusté gumky - therabandy (tlusté dlouhé gumy) a nově flexi bary.

Pilates

Je cvičební systém, který sestavil  německý fyzioterapeut J. H. Pilates. Pilates je v současné době velmi populární. Tato pohybová aktivita patří do skupiny Body and Mind (zaměřeno na harmonii těla a mysli). Má pomalejší charakter, zapojuje a posiluje tělo, zlepšuje flexibilitu a odstraňuje chybné držení těla. Při cvičení pilates dochází k zapojení hluboko uložených svalů. Pomáhá při bolestech zad.
Na cvičení pilates nepotřebujete obuv.

Osobní trenér

Nabízím služby osobního trenéra a to buď v pohodlí Vašeho domova, někde venku v terénu nebo u mne doma či v tělocvičně.